Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

FAQ

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren. Artikelen moeten ons in een ongedragen en ongewassen staat worden teruggestuurd, geschikt voor herverkoop met etiketten nog bevestigd. PINIYENE kan geen retouren accepteren voor artikelen die zijn gekocht tijdens een giveaway of verkoop. Artikelen die zijn gekocht tijdens een verkoop, kunnen alleen worden geretourneerd en geruild voor een ander product of voucher. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Β 

Wat zijn de retourkosten?

Retouren zijn op uw eigen kosten afhankelijk van de koerier en het land waaruit u het pakket retourneert.

Β 

Hoe lang duurt het om een product te ruilen?

Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw retour registreert, gaan we hier onmiddellijk aan werken. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling binnen een paar dagen is voltooid.

Β 

Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden. We geven u een update over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw retour heeft gemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met u op en zoeken we samen naar een oplossing.

Β 

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour te registreren?

Uw bestelnummer kunt u vinden in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een vijfcijferige code. Als u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, staat onze klantenservice graag voor u klaar om te helpen.

Β 

Wat moet ik doen als een product beschadigd of defect is afgeleverd?

Het kan helaas gebeuren dat een product tijdens het verzenden of de productie beschadigd raakt. We staan natuurlijk graag voor u klaar om dit op te lossen. Stuur alstublieft een bericht naarΒ info@piniyene.nlΒ met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een oplossing te vinden.

Β 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw retour binnen de 14 dagen te leveren voordat de retourperiode verstrijkt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden we u de optie om het product te ruilen voor een vervangend product. Vraag alstublieft onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Β 

Hoe lang duurt een terugbetaling?

We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Nadat we uw retour in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u met uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Daarna starten de 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling is gemaakt, ontvangt u hierover een bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Ander vraag?

Voor al uw vragen staan wij klaar om u te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@piniyene.nl voor alle benodigde informatie en ondersteuning.